Mer försvinner

Idag åkte samlingen av rosor som jag under många år har samlat på mig. Egentligen låg de väl och skräpade, men det har banne mig tagit lång tid att samla på mig så många. Men jag kunde såklart inte ta med dom till nya lägenheten. Inte bara det att dom inte får plats utan dom flesta hade nog gått sönder innan vi varit framme.

Jobbade kort idag och efteråt kom min fina vän Frida och hälsade på hemma i vårat stökiga hem. Bara för att få se vart jag har bott. Nästa gång vi träffas kommer det troligtvis vara när jag bor i Kungsbacka.

Ska ta och käka lite glass nu, gott men egentligen är det inte just för att jag är sugen på det. Jag behöver nämligen en bytta att packa ner grejer i, haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0