Tillbaka

3 dagar sen jag skrev? hoppsan vad dagarna går snabbt! Det är bara p.g.a. att jag har varit ledig i fyra dagar nu som jag bara stängt av allt med bloggen och liknande. Men som sagt, de flesta dagarna ser ganska lika ut nu. Packa hela tiden i princip och har förberett lite för min födelsedag som inträffa idag..

Ja, idag blev jag 19 år! Kändes inte så annorlunda men det är alltid kul att fylla år, eller jag kan väl tänka mig att det vänder senare i livet och då är det bara en plåga att bli ett år äldra. Jaja, det får vänta med det. Helgen har varit trevlig, umgåtts mycket med min vän Pauline och i lördas (igår) kom även Jessica, Sanna och Camilla hit och käka innan vi åkte vidare till kungsbacka och dansa resten av kvällen.

Dagen idag har varit fylld av sovtimmar, jättegod brunch som mamsi gjorde, promenad i höstsolen, handbollsmatch vilken sluta lika och såklart god mat och efterrätt när man kom hem! Mycket bättre kunde det inte vara. Tack alla för att ni finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0