Somliga går med trasiga skor

Har inte hunnit väsentligt mycket idag, men min kära farfar har varit på besök vilket är mycket uppskattat! Mycket mättt är jag nu och ganska trött. Har suttit och lyssnat på Lindesberg - Aranäs över webben vilket tar mycket på krafterna. Speciellt när kommentatorerna är så dåliga att dom inte kan namn eller hänger med i matchen. Fick sitta och lyssna efter domarens visselpipa för att uppfatta vad det var som hände när dom inte sa något överhuvudtaget! Nu lyssnar på lite musik och kopplar av, är jäkligt törstig så ska nog springa ner för ett glas vatten alldeles strax. Imon är det ännu en sovmorgon vilket är otroligt skönt!

Ända sedan Pauline sovde över här härrom dan har jag haft denna låten på huvudet.


Innan har jag inte riktigt tänkt på det, visst han är snygg men inget som man behöver skrika efter som massa tjejer gör! Men NU , shitt vad snygg han är! Hade jag mött han på stan hade jag nog fått tunghäfta!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha, han är heeet! ;)

2010-11-05 @ 10:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0