Snömys idag!

Vakna av ett sms om snömys, men hade ännu inte kollat ut. Men när väl persienerna drogs upp kunde jag hålla med personen till fullo. Det är tydligen klass två varning idag. Vilken tur då att jobbet ligger cirka fem minuter från mitt nuvarande hem. Blir längre sen, men det tänker jag inte på nu. Det blir nog dock svårt att gå ut med rollstolar i det här vädret. Ska föreslå att vi sätter på vinterhjul på rullstolarna också, eller kanske inte...

 Ska väl inte säga att jag vakna av sms:et kanske, utan mer utav en hund som stod på nedervåningen och skällde och yla. För vad har jag ingen aning om!

Detta ska inte bli något långt inlägg, bara tittade förbi och skriver några rader. Städning står högt på schemat så mycket som möjligt innan det är dags för jobbet. Dagarna går snabbt nu! Allt för snabbt!

Alla ni som är ute på vägarna idag, ta det riktigt försiktigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0