Skitväder!

Jävlar vilket väder! Det suger! Eller ja, är riktigt tråkigt kanske man ska säga istället. Har precis kommit hem från jobbet idag, vilket har varit väldigt roligt, har faktiskt näst intill alltid kul när jag jobbar, fast det kan vara ordentligt jobbigt ibland, men allt har ju sina bra och dåliga sidor. Idag på jobbet hände det som inte brukar göra, precis som det brukar för min del. Alltid när jag ska göra någon aktivitet med en brukare händer alltid det som inte brukar hända. Det är nog något speciellt med mig...

Ska dra på mig träningskläderna i detta nu och sedan pallra mig ut till bilen, få bort all imma som säkert kommer göra att jag inte ser något när jag kör och sedan käka lite gott innan träning. Och träffa Nordis då såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0