Pissväder

Kunde det vara äckligare väder än vad det var igår, hmm ja tydligen! Fick svaret idag när jag satte foten utanför min dörr för att promenera ner till jobbet. Halvvägs kommer mamma med bilen och är så gullig och kör ner mig till jobbet. Var redan då dygnsur och det tog resten av dan innan jag hade torra kläder.

Väl hemma efter jobbet blev det powernap i sisådär två timmar och nu har jag varit i fullgång med packningen, faktiskt packat klart två bananlådor, då i och för sig med mammas hjälp. Att det ska vara så svårt att få plats med grejer i lådorna. Precis suttit och röjt ut en låda med gamla teckningar och skolgrejer, vad mycket skit man har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0