I'll never be the same again

Supertrött är jag, men sån tur att jag inte har något planerat och kan göra som jag vill. Bara slappa!
All ork och kraft har idag gått åt till att köra flyttlådor och ställa in dom i den nya lägenheten. Dock är inte flytten förrän om två veckor men vi börjar så smått. Ni som har sett min bild på facebook såg kanske att det inte var lite kartonger som vi hade ställt i ett hörn, men mer ska det bli! Förstår ni! Bredvid mig just nu står ett berg med ca. 25 kartonger till som skall fyllas och vi tror inte ens att det kommer att räcka! Nu inser man verkligen hur mycket man har samlat på sig. En del som ska med får inte ens plats att packa ner i lådorna så vi kommer få ta det löst.

Jaja.

Längtar tillbaka till vissa stunder. Stunder som både kan återupplevas och sådana där det aldrig kommer hända exakt detsamma. Men samtidigt vet jag , man skall inte titta tillbaka för länge på sitt förflutna, utan gå vidare och bli en gnutta starkare.

Saknar mitt långa hår..






Ni flesta vet nog att detta är jag och min bror.. den finaste bror som finns. älskar han♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0