Fick känna på tidsomställningen

Igår fick jag verkligen känna på tidsomställningen. Jag trodde jag hade allt under kontroll när jag gick och la mig kvällen innan, men icke sa nicke. När klockan ringde fem över sex som jag hade ställt alarmet på låg jag kvar i sängen och drog mig i två minuter till innan jag tyckte det var dags för frukost, vandra ner till vardagsrummet och inser att alla andra klockor står på sju. Värst var när våran box-klocka stod på 07.07 , och den styrs av någon satelit! Jag hade alltså försovit mig och börjat jobbet! Kastade ner lite frukost i väskan och halvsprang bort till jobbet.

Efter ett arbetspass som kändes som en hel dag var det bara hem och göra sig iordning för sen väntade ett restaurang besök i stan med fina tjejer, Malin och Andrea.

När jag sedan var hemma igen, med ömma fötter och väldigt mätt var det bara bums i säng, kunde knappt hålla ögonen öppna. Och nu sitter jag här, ska gå till andra jobbet om sisådär två minuter.
Hörs senare mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0