Bor bland bananlådor

Jobbet gick finnemang.

Har nu packat ännu en bananlåda full med saker, men det finns mycket kvar! Fattar ni, om drygt en månad flyttar jag!! Till en ny stad, eller nja ny och ny är den ju inte direkt, men jag blir en "riktig" kungsbacka-bo tillslut. Ska bli intressant och skrämande att se om man ens får plats med allt som jag har i rummet nu , vet ju redan iofs att jag skall slänga en hel del och skänka bort. Hoppas de små flickorna som får mina barbie-dockor blir jävligt glada! Skämt och sido.

Kolsvart är det ute och jag sitter och lyssnar på "jag är en jävel på kärlek". Det var nog en av mina verkliga favoriter när jag var liten, jag tyckte det var lite busigt att sjunga just jävel, eftersom jag inte gillade att svära när jag var lite, och samtidigt fick man ju inte det för föräldrarna då heller. Så det var allt lite busigt som sagt att få sjunga det i en låt! Jaja, senare ikväll kommer Pao till mig och det ska blir riktigt mysigt, nanar här inatt och det känns skönt att inte sova ensam. Gillar det inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0