14 november 2010

Fortfarande ganska trött.

Idag har jag haft ont i magen, nästan illamående känsla. Vet inte riktigt vad det beror på, men en aning är att det kan ha med flytten att göra. Ännu mer har burits ut från hemmet som snart inte skall kallas mitt hem. Nu pratar vi också om att lämna "hemmet" (får väl börja skriva så nu) en dag tidigare, vilket innebär att man måste ta farväl av det snabbare än planerat. Nu låter det ju som det är någon levande varelse eller liknande, men nu snackar vi om ett hem som jag levt i de senaste tio åren, där det hänt mycket.

Visst har flyttat en del innan, men då har man inte tänkt så himla mycket på det. Då var man mindre och hände ganska ofta.

Fars dag idag också! Sjöng det finaste jag kunde imorse för honom och sedan spenderades en dag, som jag och min far gillar, i handbollshallen. Först min egna match som sluta med vinst! Sedan raceade vi till Aranäshallen för att titta på damerna som också vann, jihoo! Något som varken jag eller han hade planerat var att vi hamnade i speakerbåset under andra halvlek. Men det var faktiskt ganska kul, gjorde inget fel som tur var!!

Nej nu är det snart dags för efterrätt vilket idag blir tårta, pappa har valt. Då blev det daimtårta, mums!


Min far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0