What about me?

Igår kom min kära vän Lilly över och vi mös lite i solen med lite öl och musik från spotify! Underbart var det! Dock när solen hade gått ner, var det inte längre lika behagligt att sitta ute.

Idag har jag haft en av de mest värdelösta skoldagar ever! Jag "sket" i dom två första lektionerna för där skulle vi få reda på betygen som jag redan vet. När jag väl kom till skolan var det för att lyssna på en redovisning och se film, dock var vi bara sju pers eller nåt på lektionen och fyra utav dessa skulle ställa sig fram den s.k. klassen. Vi sket i det och istället såg vi en film som heter Deer hunter , se den aldrig! Den är verkligen dålig och hemsk. Klarade knappt av att sitta kvar inne i klassrummet. Det återstår en och en halvtimma på den filmen..funderar på att ta ledigt mer? Yes..

Nu ska jag börja göra mig iordning för senare blir det utgång med några fina flickor! Vad blir det för något man hittar i garderoben idag då? Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0