Vad ska jag äta idag?

Sitter nu med tjugo färdiggjorda chokladbollar som jag skall lämna in senare i veckan för aranäs open. Vet i och för sig inte om alla kommer att finnas kvar då, men det är väl bara att göra nya annars. Orkaa!

Idag kan jag bocka av ännu en sak från saker som skall göras denna veckan. Redovisningen av projektarbetet är över!!! Igår kunde jag ta bort naturen, religionsinlämningen och rätts provet. Underbart gött! Bara mindre och mindre saker kvar att göra. Läskigt!!

Nej nu måste jag göra lite mat till mig själv om jag ska orka att sprigna runt litegrann på handbollsplanen idag.
Men vad ska jag göra för mat?

Kommentarer
Postat av: elin

Vilka tider spelar ni i helgen ? =)

2010-05-11 @ 19:28:54
URL: http://elinelfwering.blogg.se/
Postat av: A

9, 11.30, 14 & 16.30 på lördan :)

2010-05-11 @ 19:41:56
Postat av: elin

Kanske kommer ner och kollar lite om vädret är bättre än idag =)



2010-05-12 @ 16:06:28
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0