Det känns som en dröm

Utanför fönstret dundrar åskan med jämna mellanrum och här inne i köket sitter jag nu med laptopen i högsta hugg och försöker skriva klart en av mina sista inlämningar. Skrev mitt sista prov idag! Skönt, men det kändes sådär när man inte öppnade boken förrän så sent som igår...

Sitter just nu med en jäkla naturkunskaps dagbok som måste bli klar idag och min mamma står nu bakom mig och gör iordning maten. Mums! Jag är jättehungrig! Senare kommer Helena hit och skall hjälpa mig med min balklänning som skall sitta som en smäck på tisdag nästa vecka. Jag förstår ännu inte att det är bal och student snart, kan nån nypa mig för det känns som en dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0