Spenderar min tid här

Hejsan allihopa! Idag är det ju underbart väder ute, från att man trodde att det skulle bli smått mulet och tråkig dag så har det istället utvecklats till mycket sol med en del moln på himlen. Ganska okej ändå må jag säga!

Sitter mest och spenderar min tid med att vänta på dom två sista lektionerna, ganska chill och senare ikväll väntas släktkalas. Blir svårt att hinna med lite plugg däremellan men det har man fixat förut så det skall väl kunna gå denna gången också...

Har börjat inse att det verkligen är jättelite tid kvar som jag har att gå på denna skolan. Sen ska lman inte återvända till den säkerheten som det ändå har blivit.
Men fan vad kul det ska bli med student!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0