Sommar, ja tack!

Mår sämre och sämre, förkylning och hostig är jag som tusan och det verkar inte vilja gå över! Åh vad jag vill ha glass nu och lite värme i luften, sen känns det prima ballerina med lite sol och fint sällskap.

Senare idag är planerna plugg, men vi vet ju hur det brukar gå med dom planerna. Egentligen skulle min försäsongsträning börja idag, med dom där jobbiga träningarna som man hatar så mycket men älskar när det ger resultat. Men icke sa nicke, sjukdomen sätter stopp för det så jag får istället ta tag i allt annat som behövs göras.



Nu ska jag fortsätta min dag i skolan, skriva lite mer på ett arbete som skall in nästa vecka. Bara ynka 20 dagar kvar, sen är det chill och ta vara på de sista dagarna på denna skola! Nu börjar det bli riktigt läskigt att lämna alltihop och ge sig ut i ett, vad många kallar det, vuxenliv.



Rebound - Hurricane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0