Snart är söndagen över

Nu är söndan snart förbi och imorgon väntar en ny vecka , min helvetesvecka. Dock är den endast tre dagar i skolan men dessa tre dagar kommer vara nog så mycket att göra att jag kommer önska att jag inte har några andra måsten. Får väl se om man kan klämma in ett första träningspass någonstans också. Hade ju vart trevligt eftersom jag så gärna vill spela min sista Aranäs Open som skall vara till helgen.

Veckans planer & måsten:
» Religion och filosofiinlämning
» Natur och rättskunskapsprov
» Redovisning av projektarbete
» Jobba på Aranäs Open
» Spela AO
» Förhoppningsvis träna
» Sticky!

Hmm ja det blir kul att se hur jag löser min vecka. Ungefär fullspäckad som den brukar och jag brukar ju alltid lösa det på nåt sätt. Det borde ju lösa sig denna gången också..eller?


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har en del saker att göra ser jag!! ;D Vi får se till att träffas snart!!<3

2010-05-09 @ 22:21:59
URL: http://emma.furwed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0