Pluggsöndag

Gårdagen var fin.

Träffade som sagt Pauline i Kungsbacka och hitta lite smått och fint, smink, linne och balskor!
Efteråt bestämde vi oss för att träffas på kvällen, så senare anlände hon hem till min enkla boning.
Runt halv elva bestämde vi oss för att dra ut för ett glas och återvände sedan hemåt igen.
Lite frusna men med ett glatt humör, eller nja, aggressioner var det en del, men men, så blev kvällen ändå bra.
Sällskapet var på topp!

Idag sitter jag med en snuvig näsa och har precis öppnat min rättskunskaps bok för första gången och provet är imon! Det lär bli en fin pluggsöndag, men vad ska man göra liksom? Snart är det ju över...
Provade min studentmössa idag och insåg vilket datum det var idag. Vi är verkligen inne i maj månad nu och det är verkligen snart dags för allt det som man så länge har väntat på och tänkt att alla andra gör förutom en själv.

Kommentarer
Postat av: elin

Och du missade finalerna ? :O

2010-05-09 @ 17:55:50
URL: http://elinelfwering.blogg.se/
Postat av: Annie

Aa damernas, men såg andra halvlek av herrarnas :)

2010-05-09 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0