Mycket som gjorts idag

Nu var det hela två dagar sedan ett inlägg dök upp här på bloggen så nu tänkte jag att det var dags. Söndagen var lugn och fin, det var mors dag och resten av familjen som hade varit bortresta under helgen kom hem.

Idag var det måndag igen och egentligen är det ingen speciell skola nu, betygen sattes i fredas. Så idag hade vi bara en lektion (tittade på film) och sedan begav sig jag, Frida, Jessica och Marie oss till ICA för att inhandla lite lunch och sätta oss i solen för picknick! Jättemysigt! Efteråt inhandlade jag och Frida saker till Champangefrukosten och flaket. Måste medge att vi är ritkigt duktiga på att hålla budgeten! Sedan var det chill hos Frida ett tag innan Jessica hämtade upp oss för att vi sen skulle till Åsa och grilla tillsammans med klassen. Kunde nästan inte blivit bättre och om jag får säga det själv så var jag inte fy skam på volleyboll.. eller har jag fel?

Nej nu ska jag ta och stänga av datan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0