Musik är aldrig fel

Onsdag är allt en konstig dag. Mitt i allt liksom?! Lika långt kvar till helgen och lika långt gången i veckan. Klarat hälften av vad skolan anser att man ska hinna på en vecka. Ändå sitter jag med sjukt mycket att göra. Nästa vecka anländer min hysteriska helvetes vecka som jag fruktar.

Men jag får ändå klappa mig själv lite på axeln, sitter faktiskt och pluggar nu! Ska inte ta och titta på mitt golv för där ligger resten av all skit som jag har att göra till nästa vecka, men nu är det inte alls mycket kvar! Får göra en sak i taget och låta resten vara. Nu börjar det här inlägget låta som en terapisamtal med mig själv och det är ju inte rikgit vad bloggen är till för. Okej, jag delar med mig utav mina tankar och så men att ni ska få höra hur jag planerar sådär i detalj behöver ni inte. Men varför sitter jag fortfarande och pratar på sådär?!

Nu har jag fastnat för något som är nästan intill sjukligt! Spotify!!! Kan ju sitta där en hel dag om så skulle vara.. ja ni kan ju gissa att jag sitter där just nu.

Här får ni nåra smakprov på vad jag lyssnar på just nu


Kat DeLuna - Push push


Enrique Eglesias ft. Ciara - Takin back my love


Usher - OMG


Black Eyed Peas - Rock that body


Christina Aguilera - Not myself tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0