Kvällen är ung

Nu är vi inne på småtimmarna och jag är inte alls så full att jag flera gånger får gå tillbaka och rätta till allt jag skriver här , nej nej! (100% ironisk)
Efter att det inte blev någon utgång för mig och Jessie idag så blev det istället en mycket lyckad hemmakväll.
Fan vad jag älskar den bruden!!

Tror det inte riktigt hade gått rätt till på krogen idag om jag hade gett mig ut där. Var sveentrött efter arbetet på Aranäs Open idag och efter några timmar efter det , lite träning utomhus. Shitt pommesfritto vad jag har kommit igång igen!

Nej nu ska jag återgå till vårt kära partajande! Ni borde vara med . vi befinner oss på viktorsväg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0