Känner man sig som vuxen?

Oj oj, vilken dag det har varit. Nej det har faktiskt varit som en rätt vanlig skoldag. Fick dock vänta en rätt så lång stund för att mina sista lektioner skulle börja, men vad gjorde det när vädret var så skönt? Tog en promenad med min vän Lilly och hann då också gå förbi körskolan och säga till att nu, äntligen, kan dom boka mig för teori och uppkörning. Åh vad jag vill ha mitt körkort!

Oj, vad tiden springer iväg! Nu måste jag rusa och hitta några kläder att ha på sig till släktkalas som vankas hos min syssling Sofia som fyller 14 år. Tänk när man ändå var så liten. Det var några år sedan, men känner man sig som vuxen? Svar Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0