Just not enough

Nu var jag äntligen hemma från en dag full med tider att passa och händelser. Inte nog med att jag hade skola (som vanligt) idag, har även vart på besök hos doktorn, arbetsintervju och ner till Kungsbacka igen för att titta på aranäs herrar som spelade mot Sävehofs herrar som skall spela SM-final till helgen nere i Malmö. Jösses vad de var stora! Biffiga! Skulle vart livrädd om man ställdes på banan mot någon av dom...

Efteråt åkte jag med min vän Andrea till donken för att kasta i sig lite mat innan det var dags att bege sig hemåt. Så nu sitter jag alltså här, hemkommen och helt mör i kolan. Borde väl fortsätta skriva på arbeten som ska in nästa veckan. Finns orken? Knappast.. men kanske ska försöka hitta lite ork i alla fall...

Så länge tar jag och kollar på lite najs bilder.. eller vad tycker ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0