I need to be entertained

Hur kan denna månad bli värre än vad den har varit med sjukdomar som har kommit på rullande band eller min operation?
Hmm.... jo men visst! Varför inte lägga in bihåleinflamation på det (!!)?
Så nu ligger jag hemma, när det är sol ute och har vart på apoteket och hämtat medicinen.

För att inte vara negativ så har dagen faktiskt varit fin. Det är ju sol ute! Tog en sväng förbi Aranäs idag för att göra en skoluppgift. Efteråt begav sig jag, Frida och Marie oss till Karma för lunch. Mumsigt vare!
Saknade dock Jessica , som befann sig långt bort , men imon är hon tillbaka! wiiiieee

(Om du läser detta Frida, kan jag få låna den dära boken utav dig?)


Adam Lambert - For your entertainment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0