Helt otroligt

Två lektioner idag och sedan bar det av in mot den stora staden, Göteborg! Där spenderade man upp emot två timmar med att lyssna på ett mål i tingsrätten. Intressant och mycket att ta in och anteckna! Efteråt fick vi vänta i när intill två och en halv timma på resten av våra kamrater i klassen som satt och lyssnade på ett annat mål som tog oerhört mycket längre tid!

Där satt vi alltså och väntade på centralen i, som jag tidigare sa, två och en halv timme. Men det var allt annat än tråkigt, i alla fall den sista timman. Träffade nämligen en söt pojke jag snart har pratat med på nätet i fyra år men aldrig träffat, Andreas "Ribban", eller 22.an som han själv vill bli kallad. Jättekul att äntligen träffas och helt sjukt att båda upptäckte varandra bland allt folk på centralen!

Nu ska jag hjälpa mamma att köpa present till min syssling som fyller år imorgon.
Ciao so long! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0