Gratis är gott, eller?

Har inte haft tid att sitta framför datorn mer än att sätta på lite musik och spela högt i köket. Jag och mamma har hela dagen förberett för studenten och bakat, städat och handlat in en del saker. Det är mycket som skall göras och det är långt ifrån klart!!

Kvällen/natten igår var prima, hade riktigt kul och gratis är alltid gott. Eller har jag fel? Att man blir förknippad med studenter och blir bjuden på shots  säger man ju inte nej till precis. Tänk att nästa vecka är det vi som kan sitta där och sjunga och skrika av lycka att vi tagit studenten.

Som sagt så är det mycket som måste bli klart här hemma innan runt 40 gäster kan ta sig in i lägenheten, så då får jag nog fortsätta med städningen och matlagandet. Ikväll blir det mys med bara mig och mami också eftersom resten av familjen är bortresta!

Ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0