En nöjd morgon

Jag är faktiskt nöjd med vad jag har fått gjort sen jag gick upp imorse vid halv 9 tiden. Men vart försvann det fina vädret?! Jag satt ute och åt frukost och började så smått att börja öppna historiaboken men då kom det bara en massa moln som förstörde hela stämningen. Så nu sitter jag här i köket och väntar på att solen skall dyka fram igen och jag ska springa ut till solstolen...nej kanske inte så dramatiskt.

En väldigt god nyhet är att jag har fått igång min vanliga mobil igen, tyvärr saknas dock alla kamerabilder som jag tagit, musik, videoklipp och teman.. men men, den är tillbaka i alla fall!

Nej nu ska jag fortsätta på den bana som jag startade imorse, få allt skolarbete gjort och bara njuta utav resten av dagen. Senare blir det träning, men jag lär väl återkomma med ett senare inlägg idag.. som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0