Det blir fint

Varmt som sjutton var det idag, har både hunnit med lite lättare solning utanför skolan och sedan var det dags för åska och muller samt regn! Varmt var det i luften i alla fall så man fröst aldrig.
Följde med mami ner till Kungsbacka och fick köpt ett svart tublinne och ett diadem som jag eventuellt ska ha på min student! Finnemang!

Skrev klart mitt naturarbete och har sytt in min balklänning så den sitter bra och nu sitter jag i ett rum som äntligen börjar att bli någorlunda svalt så att man tillslut kan få sova litegrann. Orkar egentligen inte upp till skolan imon och det känns verkligen inte som det är skoldag imon! Börjar jag redan få sommarlovs-känsla? Fast kan jag kalla detta sommarlov? Ska jag jobba i stort sett hela sommarn, det blir fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0