Back home

Nu är jag hemma igen efter en riktigt solig och skön dag uppe på landet tillsammans med familjen.
Har blivit lite solbränd men hoppas att det inte är lika rött på tisdag då det är dags för balen!! Imon har man det riktigt sista sakerna i skolan och sedan kommer det bara vara chill.. otroligt konstigt!!


bild jag tycker beskriver helgen ganska fint..

Har hört att det här fina vädret ska snart bytas ut mot kallare dagar och tyvärr kanske en del regn..men det kan väl inte stämma? Vill verkligen inte stå där på tisdag i balklänning och regn som bara öser ner. Då hoppar jag snabbt in i en av bussarna.

Nu ska jag ta och öva på en av de sista redovisningarna
Ciao so long! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0