Toppen med fredag

Nu är det fredag igen! Alltid lika skönt när man slutar den där sista lektionen på fredas eftermiddagar och man går mot pendeln. Idag var det dessutom sol vilket fick det att kännas extra skönt. Dessvärre var det inte lika varmt i luften men som tur var drog jag på mig min vinterjacka imorse så om överkroppen frös jag inte ett dugg!

När jag väl kommit hem och fått i mig lite godsaker i magen kom jag på att jag verkligen behövde ett par nya skor till morgondagen och lagfesten. Jag lyckades i alla fall övertyga mamma om att köra mig ner till Kungsbacka och när jag äntligen hade funnit skor som jag kan använda i morgon upptäcker vi att vi båda hade åkt ifrån pengar och bankkort. Hmm.. jaja det var bara att lägga undan skorna och komma tillbaka imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0