Can't reach you

Har spenderat en hel dag i Aranäshallen och spelat match och sedan tittat på herrmatchen. En heldag helt enkelt!
Vår match slutade med en snurplig förlust med bara ett mål, men sedan spelade herrarna och vann över serietvåan med säkert 10 mål. En sådan herrmatch vi har blivit vana att se detta året. Det blir nog inte lika enkelt nästa år i elitserien...

Så nu sitter jag här hemma och funderar på att äta lite god glass innan det börjar närma sig sängtime. Jag borde egentligen kanske sätta mig med lite projektarbete men då måste jag fråga efter den andra datan eftersom word inte längre fungerar på min dator. Så om det finns nån vänlig själ därute som känner att den vill hjälpa mig att fixa det till min dator kan ni väl höra av er. Haha..

Nu väntas en ny vecka med nya utmaningar. Bring it on! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0