That's my goal

Idag har jag inte funnit någon tid till att skriva några rader i bloggen. Här är i alla fall en liten uppdatering om min dag.

Jag har faktiskt gått runt hela dagen och inbillat mig att jag håller på att bli sjuk. Frös hela dagen och var allmänt trött och hängig. Som tur var visade det sig att det inte var någon feber på gång så har nu bäddat ner mig för att vila bort tröttheten. Hade faktiskt tänkt att jag snart ska träna igen, hade i och för sig tre matcher förra veckan som fick vara min träning, men nu kan jag inte heller sticka ner till gymmet eftersom min hals gör fruktansvärt ont! Sånt suuger!!

Nu har min riktiga mördarvecka offeciellt börjat! Kommer bli sjukt mycket att göra. Ser dock ut som jag missar provet denna veckan. Ett besök hos läkarn är problemet. Får i så fall lovet på mig att plugga också vilket är både positivt och negativt... På tal om skolarbeten sitter jag just nu med det jäkla källkritiksarbetet som skall vara inne på torsdag. Ska snart också springa ner och skicka över ett arbete som finns på föräldrarnas dator.. puuh...ja ni fattar!!

Sovmorgon imorgon!! Eller nää...imon ska man ju dit ändå och jobba med PA- fuck! fast nu är det sista veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0