Svårt att beskriva

Varför sitter jag här när jag egentligen behöver pluggag till ett prov som jag har imorgonbitti?! JO för jag inte orkar annat! Nej men direkt efter detta inlägg ska jag städa ihop här på nedervåningen och sedan börja läsa lite på religionen innan det är dags för att sova. Behöver egentligen plugga i helgen också men det får jag se hur det blir med den saken...finns så mycket annat roligt att göra!!

Jag vill idag ännu en gång be om ursäkt! Idag är det inte en ursäkt som skall gå till en speciell person men ni som läser detta, och känner er träffade ta åt er, som fan!
Jag är världens sämsta människa när det kommer till att beskriva saker, förklarar mig när jag sagt saker som jag inte tänkt mig för innan! Det är så jävla jobbigt när något dumt slinker ur munnen och man vet inte på vilket sätt man ska förklara att det verkligen inte var så man menade att det skulle låta! Ni/du skall veta att jag verkligen inte menar det på det sättet och jag hoppas verkligen att ni/du kan förlåta och glömma...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0