Skatta är bra

Precis hemkommen från en heldag i den "vackra" staden Kungsbacka. Först var det ju skolan , som alltid, sedan bar det av mot Aranäshallen och stå i fiket i två timmar. Efter det träffade jag resten av min familj och gick till Kungsbacka teater för att se trams-gänget och Fredag den 13:onde, jättebra var den! Jag träffade Frida där och vi kom överrens om att detta måste göras om varje vecka! Humöret är nu på topp och det är nog precis vad både jag och hon behöver just nu! ♥



Funderade först på när jag kom hem om jag skulle sätta mig framför datorn där nere och plugga litegranna men nu efter närmare eftertanke tror jag att jag gör ett bättre beslut om jag istället tar och sover en stund. Går upp, kanske, i tid imon och pluggar då. Eller jo det är ett måste!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jao

Hahahaha, fattade först ingenting men förstår att du menar "skratta är bra" xD trodde du skulle göra ett politiskt sosse-inlägg men pratade bara på om trams?! xD du är söt!<3

2010-03-20 @ 15:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0