Season-finale

Nu börjar det dra ihop sig!

För sista matchen för säsongen i a-lagströjan! Laddar just nu för fullt här hemma och försöker samtidigt tänka hur jag ska få ihop min tid efter matchen.. mitt liv är då inte alltid så lätt..

Sitter här nu med ena handen målad med nagellack och borde egentligen springa runt som en dåre för att packa ner allt och samtidigt städa litegrann. Istället finner ni mig här, mitt framför datorn, som jag är så van att sitta framför. Som ni flesta kanske märkt..

Nej! Nu är det banne mig dags att lyfta det jag kallar arsle och göra det jag ska!
Hörs av senare! ♥


En bild som för er som inte var där kanske inte förstår. Men påminner mycket om Kroatien för 2 år sedan. Oj vad tiden går snabbt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0