Lösning tack!

Oj, idag har det inte blivit nåt inlägg här asså! Kanske för att jag absolut inte har hunnit! Snart tar min stubin slut och jag orkar inte längre tänka mer! Måste ta tag i det, men orkar ju som sagt inte.. nää kanske får börja att bli ännu mer dålig i skolan och skita i det lite.. hmm.. nja kankse inte riktigt annie-style men vadå? orkar man inte så orkar man ju inte, eller?
Vad tjänar det liksom till när man sliter som en åsna och sedan får ett pissigt betyg tillbaka rakt uppkört i ansiktet?! det är bara skiiiit!!

Skiit också att jag inte kan skriva med word på den här datorn!! Det pajar allt med att jag kan jobba med mina arbeten när som helst. Istället måste jag gå till mina föräldrars laptop och be dom logga in sig så att jag kan använda deras!! Lösning tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0