I'm back!

Oj ett tag sen!

Känns nästan som slutspurten i skolan just nu! Allt skall hinna vara klart innan påsk så det har bidragit till att jag knappt gjort nåt annat på datan än haft uppe Word och fyllt sida efter sida med text. Låter riktigt tråkigt, men har ju som sagt bestämt mig för att försöka det lilla sista som är kvar. Inte deppa ihop, utan ta vara på det sista som är kvar. Man vet ju aldrig vad som händer sen...

Jag har även bestämt mig för en annan sak.. jag skall ändra mig.. inte vara den person som jag nästan har blivit, den jag skäms för. Aldrig i livet att jag vill bli förknippad med sådanna människor, ALDRIG!
Skall börja på ruta ett igen..

Ska inte vara negativ mer här! Snart ska jag dra mig tillbaka till engelska lektionen för att prata lite med läraren och sen kan jag nog gå därifrån. Efter det slutar jag typ, men nepp! Jag har ju mitt kära PA att göra..fuck. Senare idag har vi möte med handboll.. vem vet vad för smaskiga nyheter vi får reda på då! Spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0