Göra vad jag ska

Ända sen jag vakna imorse har jag faktiskt gjort det som jag ska. Skrev en "att göra-lista" igårkväll innan jag skulle sova bara för att jag inte skulle glömma något och det blir bara mindre och mindre kvar på listan. Det jag fruktar mest på den där listan är pluggningen som måste påbörjas snart. Nej nu får jag änna ta och dammsuga mitt rum lite snabbt. Sen är det också dags för lite peeling och fotbad. Det kanske man kan göra samtidigt som man pluggar, nu fick jag precis en snilleblixt! Gött när man får sådanna...

Imorse fick min kusin, Robert, en son!! Ian skall han heta! Grattis (om du nu skulle få för dig att läsa detta..)
Roligt att både min syssling och kusin har fått barn så nära inpå varandra! Och båda fick pojkar! Det är något som ligger i släkten tror jag... då är det lite kul när dom blir så glada när det kommer en tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0