Fuck puck..

Även om solen lyser utanför fönstret kan jag inte se det positiva. Jag ser i stället att det är jobbigt att gå runt och kisa hela tiden utomhus. Egentligen borde jag ju se det positiva, vad är felet på mig? Hmm jo det kan väl vara att man har en sådan där jävligt jobbig dag som inte vill försvinna vad man än gör. Visst finns det ljusa stunder under dagen men man faller med jämna mellanrum tillbaka i dom jobbiga tankarna som är för jobbiga att ens nämna.

Ni som känner mig vet vad det är och om ni minns ett av mina äldre inlägg förstår ni varför dagen är som den är. F-A-N!

Snart ska jag och Jessica packa ihop, dra till Mölndal tillsammans med Andrea och gå på en sommarjobbsmässa. Håll tummarna för mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0