Fredas känsla

Minns inte senast jag hade sovmorgon! Har suttit vareviga morgon med vårat projektarbete nu så jag nästan håller på att spy av hur trött jag är på det!

Äntligen fredag säger jag bara!

Gillar verkligen fredagar, då har man hela helgen framför sig. Lite sovmorgon hoppas man på och umgås med lite goda vänner. Bara umgås.
Planerna för kvällen är som lyder; Efter skolan som slutar runt halv 3 beger jag mig mot mataffären och inhandlad smått och gott för kvällen. Efteråt bär det av hemåt för att göra en ruskig städning som säkert kommer bli mitt dagliga träningspass. Ikväll kommer Jessica, Marie och Lilly hem till mig och vi ska göra pizza! Mums fillibabba!



Lite fredas känsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0