En heldag med Word

Just nu har jag byggt upp en fasad, visar inte mycket känslor, känner inget ånger eller stresskänsla.. Beror det på att jag inte skall bryta ihop totalt när det blir för mycket att hantera på en och samma gång? Jo jag tror faktiskt att det är svaret på min fråga.

Har idag suttit framför en dator, HELA dagen!! och jag sitter fortfarande här! Tänkte att jag faktiskt skulle göra kalrt ännu ett arbete så jag slipper att tänka på det imon. kanske kan sticka och gymma imon..hmm.

Snart är det påsk också! känns verkligen inte som alla vårkänslor skall vara här nu, i o för sig spenderar jag inte så mycket av min tid utomhus nu för tiden när skolarbeterna tar upp mestadelen av min tid av livet, men till helgen släpper jag allt det! Då skall det slappas i sommarstugan med familjen, mycket mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0