Dyker ner i mina skolböcker

Åter hemma igen och har ännu en gång dykt rakt ner i skolböckerna igen! Gu vad jag älskar skolan och alla uppgifter.. ironi någon? Nu återstår det i alla fall bara en vecka till i skolan, sen är det en veckas lov, med vad jag inte vet till hundra procent än, kanske kommer spenderas med lite jobb. Mm kanske blir första gången jag går in som vikarie på någon förskola i Mölndal. Håll tummarna för att det ska gå bra!

Min hals har verkligen inte blivit bättre. Borde nog inte ha spelat matchen idag, men men, man måste ju hjälpa laget när det nästan inte finns några spelare att sätta på plan eller att de flesta som redan är med är skadade eller sjuka, likadant som jag. Det var bara att bita i det sura äpplet och försöka..

Oj nu kurra det allt till i min lilla mage, nog dags att göra nån god macka och mumsa på den en stund! Ciao so long! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0