Blandad kompott

Har precis slagit mig ner i min säng efter att suttit med familjen och tittat på Melodifestival-finalen. Jag förstår inte varför man fortsätter att vara med i tävlingen och tro på att Sverige för en gångs skull skall ta hem segern ännu en gång. De senaste åren har ju bevisat att det kanske aldrig kommer hända igen! Jag förstår inte varför man bara inte har dom här deltävlingarna och finalen och sen är det över. Då är ju alla nöjda!

Jaja...

Igår var vi hemma hos Oliva eftersom hon fyllde 19 år!! Stort grattis till dig! Det var trevligt sällskap och god mat. Därefter bestämde vi oss efter om och men att dra en sväng förbi Pontus, men där somna jag och kände att det nog var dags att dra hemåt igen för att sova.


Marie och Jessica


Jag och Oliva

Fotona är tagna från Jessicas blogg..
Idag har dagen mest bestått utav plugg och sovande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0