Är det måndag imorgon IGEN?!

Jag var ute och gick tidigare idag. Tänkte att jag inte skulle gå ut och frysa för en gång skull så jag drog på mig vinterjackan som jag hade på utgången igår, för då skulle jag också vara smart och inte frysa..
Jaja tillbaks till mitt riktiga ämne. Det var varmt ute!! Nu är det verkligen konstigt om inte snön kan försvinna snart eller knopparna komma på buskar och blommorna börja växa från marken. Åh vad jag vill ha vår nu!

Just nu försöker jag sitta och skriva CV för att ha något att lämna in på en mässa jag skall eventuellt gå på nu i veckan som kommer. Jag hade en CV som jag skrivit för evigheters sedan.. så nu var det allt dags för att skriva en ny för att förnya sig lite. Frågan är bara om jag lyckas få med någon bild på denna..

Nu borde jag verkligen sätta mig med pluggningen med rättskunskapen. Orkar inte!!
Är det måndag imorgon igen?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0