16 mars

Nu har jag tillbringat en kväll framför datan, nej faktiskt inte bara en utan två! För att hålla på med musiken på ena och skriva arbeten på den andra. Är ganska nöjd faktiskt med resultatet och hann även skriva en dikt åt en kompis. Kanske något som man ska fortsätta med, att skriva dikter.. hmm ska jag blir en "dikt-Annie"?

Nu ska jag bli lite sådär luddig så flera av er inte förstår vad jag pratar om...idag skulle det bli som förut, eller inte alls som förut men någorlunda tillbaka till normalt. Till en början gick det fint, vid närmare möte blev det lite värre. nu är jag förvirrad...igen!

Nej nu kurrar magen igen! Jag äter som en häst just nu! Äsch tränar bort det sen ändå. Så får nog gå ner och göra mig en macka innan det är dags för nåra timmar sömn. Det är rejält efterlängtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0