1 mars

Nu om nåra saker som har hänt idag...

det var riktigt segt att ta sig upp imorse då kroppen inte riktigt ville göra som hjärnan tänkte. Tog mig i alla fall igenom dagen någorlunda bra och kom hem för att laga snabb mat innan det bar av ner mot Kungsbacka stad igen där träningen väntade. Tror nästan det hade vart bättre för min del om jag hade stanna hemma istället, då kroppen som sagt var riktigt seg.

Nu sitter jag här framför datorn och har ännu inte duschat efter träningen! Kalla mig gris om ni känner för det men att med en gång gå in i duschen när man kommer hem från träning är inte det lättaste. Tror i och för sig att jag ska ta mig i kragen och göra det snart. Sedan sätta mig framför tv:n en stund med min chipspåse..mm!

Idag fick min syssling Frida en pojke!! Grattis!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0