Vill ha sommarvädret, NU!

Förstår ni att jag var uppe redan vid klockan 6 imorse! Nä, inte jag heller! Körde i alla fall lektion på körskolan och sedan drog jag hem och sov lite till. Senare idag blir det att inhandla present åt min lilla syssling som fyller år och som jag ska på kalas hos imorgon.

På tal om nåt annat...vart är det fina vädret?! Vart är sommaren?! Det hade vart jäkligt skönt om man hade fått lite sol och värme innan man sätter igång och jobbar det mesta av veckorna. Nu känns det mer som alla dagar går till spillo och man sitter inne och tittar på tv eller gör något annat inomhus.
Tog därför fram vädret för Göteborg



Hoppas på att det blir bättre snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0