Vi måste snacka!!

Sitter nu med min godispåse och varvar ner lite. Är riktigt trött och det beror nog på att jag var uppe redan halv 9 och skulle bege mig hemåt. Sov ju nämligen över hos min kära vän Andrea.

Hatar man inte sms man får mitt i natten som säger "Vi måste snacka!!" ?! Då går det ju verkligen inte att somna om förrän man har fått reda på vad det är som man måste snacka om. Tankarna snurrar så ohyggligt snabbt om vad det kan vara som personen menar. Ett sådant fick jag alltså inatt och jag kan nu efter att jag fått reda på vad det var säga att det var inget allvarligt alls! Kunde tillslut somna och och sov i drygt tre timmar till. Gött!

Hann sen bara vara hemma i sisådär en timma och göra lite teori innan det var dags att möta upp min bästa vän Jessica och åka ner till Kungsbacka för att fika. Det har gått hela två veckor sen vi senast träffades! Förstår ni! Det beror i och för sig på att båda har jobbat lite.


Här är vi tillsammans på den lyckligaste dagen vi någonsin har upplevt! I alla fall för mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah okej förlåt, inga fler sånna sms <3

2010-06-22 @ 23:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0