Tidigt uppe

Jag ser en liten strimma blå himmel bland alla moln och regn. Imorse hade jag ställt klockan på 8, förstår ni! Jag var uppe tidigt för att ta en liten löprunda, ja hör och häpna! Måste ju träna något nu när det inte är träning som vanligt. Väldigt tråkt eftersom det är själva handbollen som är det roliga på träningarna, fysen skulle jag vilja slippa, men orkar ju inte springa på plan om man inte har kondis.

Jaja, senare idag är det som vanligt jobbet som väntar fram till halv tio. Om det fortsätter att regna blir det nog en lugn kväll men kankse lite filmtittande igen. Skönt jobb eller vad?

Nu ska det snart börjas att storplanera för danmarksresan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0