Slutat regna?

Ja onsdan gick förbi snabbt. Det gick faktiskt relativt snabbt att jobba idag och efter arbetet var det dags att fira bror min som slutade nian och skulle göra sig fin för balen. Tyvärr regnade det ju en massa men glad var han i alla fall! Senare åkte jag till min Mowgli och vid åtta tiden drog vi ut. Kvällen blev lyckad och jag hann med sista pendeln hem.

Imorse var det värre, kände mig sjuk så avbeställde körlektionen som jag skulle haft idag. Eftersom vädret inte var speciellt bra heller blev det en mysdag med lite film. Kom ju på att jag köpt New moon för en härrans massa månader sen så nu var det första gången jag såg den (hemma, har sett den på bio).

Det regnar fortfarande och jag sitter framför datan, men vad ska man göra då? Imon är det jobb och jag börjar redan vid 7, så ingen lång kväll blir det för mig idag.
Ha det fint mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0