Ingen utgång

Nu är en veckas jobbande klart. Fredan har vart riktigt kul faktiskt. Var dock sjukt trött när jag kom hem sen och däckade på sängen. Sov fram till halv sex och gjorde dajmtårta till familjen. Det var gör gott! Eftersom jag sov är jag nu inte längre trött, men det blir dessvärre ingen utgång ändå. Vädret är sådär och ska upp redan klockan 8 imon och övningsköra.

Resten av helgen ska jag tillbringa i sommarstuga, verkar kanske inte bli så bra väder. Men som tur är har jag ju min kära bilteoribok med mig så nu ska jag banne mig kunna allt som ett rinnande vatten!!
Om ni behöver få tag på mig i helgen finns jag alltså på min mobil!


Älskar bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0